Eindelijk is het dan zover!

14 maart 2017 - Bangkok International Airport, Thailand

Het is vandaag 14-03-2017 dat zou eigenlijk betekenen dat ik over iets meer dat 2 weken terug zou vliegen naar Nederland.. Maar door verschillende omstandigheden heb ik mijn vorige reis geannuleerd. Gezond zijn is het belangrijkste in het leven, iets wat je pas beseft wanneer er iets aan de hand is. Ik ben blij dat het allemaal zo is afgelopen en ik met een goed gevoel Nederland heb kunnen velaten. Want nu heb ik alles gewoon nog tegoed! De afgelopen 2 dagen waren (ondanks alle voorbereidingen) vrij hectisch, maaar ik heb het gered Vanmiddag rond 13.30 uur van huis weggaan nadat ik was uitgezwaaid door één van m'n beste maatjes, waar ik 2 jaar geleden (waar blijft de tijd?) nog mee in Cherssonisos zat. Dit is toch wel ff wat anders.. Na op het vliegveld nog wat te hebben gegeten en gedronken was het nu dan écht tijd om afscheid te nemen van Pap, mam, m'n lieve vriendin & Thijs.. dat is nooit leuk Daar ging ik dan langs de incheck balie, even m'n mobiel laten zien met het ticket en ik kon richting het vliegtuig. Zou je denken.. maar ik ben Stefan (Harry, zoals veel van jullie weten). Rits van m'n trainingsbroek stuk.. M'n telefoon ging dus met geen mogelijkheid uit mijn broekzak. Sta je dan Schaar geleend en de rits maar doorgeknipt, there we gooo!

Na een kleine 10 minuten vertraging het toestel in, een rechtstreekse vlucht met KLM. Uiteraard stoelnummer 36. Naast mij een wat ouder Frans stel. Ik kwam er al snel achter dat ze geen woord Engels spraken. De vrouw deed wel haar best. Na een uurtje of 2 verder te zijn was het eigenlijk best gezellig. Alleen had ik wat moeite met met de temperatuur (altijd warm) en de ruimte. Een aardige steward bood me aan om een paar rijen naar achter te verhuizen, daar waren 2 lege plekken. Dat sloeg ik natuurlijk niet af. Na een pasta (was prima te eten) Zit ik nu aan een ijskoud vodka'tje dat gaat er altijd wel bij Stefan in!

Het avontuur kan nu écht beginnen!

Citatie : "Zo'n uit de kluit
gewassen gozer had wel wat extra ruimte nodig dacht ik.. *knipoog van de steward*

1. Angelique:
    Super leuk schat!
    Je reis is begonnen.. GENIET!
    Love you!
  2. Sandra:
    15 maart 2017
    Wat leuk om zo snel al wat van je te horen/ lezen ,ik ga je volgen hoor geniet van je drankje
  3. Yvonne:
    15 maart 2017
    Ga je zeker volgen Steef,leuk!!!
  4. Mike Raaijmakers:
    15 maart 2017
    Ik blijf het stoer van je vinden, en het zal ongetwijfeld een bijzondere ervaring voor je worden. Geniet!
  5. Anita:
    20 maart 2017
    Mooi om op deze manier jou reis mee te mogen maken!